»Na gradbišču železniške postaje smo doslej preživeli kar 130 dni, opravili smo 1.100 ur. V povprečju smo bili po trije pirotehniki tukaj. Vse skupaj smo raznih železnih ostankov in tega odkrili pa kar preko 16 ton. Res pa je, da tudi po uničenju te bombe, nevarnost še ne bo povsem mimo. Pregledati moramo še tretjino gradbišča, predvsem tam, kjer so zdaj parkirišča.«
»Gre za klasično 250-kilogramsko aviobombo z dvema mehanskima vžigalnikoma – sprednjim in zadnjim. Vžigalnika sta videti kar v dobrem stanju. Če se vžigalnika ne bo dalo odviti, sledi naslednja faza – uničenje s kumulativnim trakom.«
»Evakuacija bo potekala na način, da bodo v 300-metrskem pasu evakuirani vsi prebivalci, v 600-metrskem pasu pa bo omejitev gibanja.«
»Če bo vse potekalo v skladu z načrti, bi lahko do 15. ure akcijo končali. Če se to ne bo zgodilo tako, lahko stvar traja nekoliko dlje, a verjamem, da bomo v nedeljo uspešno končali tudi to akcijo.«
»Težav ni bilo. Vse smo evakuirali pravočasno. Izkazale so se vse sodelujoče službe, poklicni in prostovoljni gasilci, tako da smo skupaj pripravili teren za delo pirotehnikov.«
»Za vse, predvsem pa tiste, ki so v 300-metrskem pasu, je pomembno, da znova v enaki meri spoštujejo naša navodila. Želeli bi si strpnosti in komunikacije, da se varno rešimo še druge bombe.«
»Da ne bo kdo mislil, če se je zdaj končalo tako lepo, da bo enako tudi v nedeljo. Druga bomba ima precej več razstreliva in tudi ta način, ki smo ga načrtovali, da jo zakopano razstrelimo, če je ne bi mogli odviti, ne pride v poštev.«